.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور معاون استاندار ؛
سرپرست جدید فرمانداری بهشهر معارفه شد
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه فرماندار و سرپرست فرمانداری بهشهر صبح امروز با حضور معاون توسعه مدیریت استانداری مازندران و امام جمعه بهشهر برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز، مراسم تودیع محمد تقی نورزاد و معارفه سید خالق سجادی صبح امروز با حضور حسین خیریان‌پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، مهرداد ابراهیمی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری و حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری امام جمعه و مدیران شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری بهشهر برگزار شد.

در این مراسم محمدتقی نورزاد که از سال 91 تاکنون به عنوان فرماندار بهشهر فعالیت می‌کرد، تودیع و سید خالق سجادی عشرستاقی که پیش از این معاونت دفتر هماهنگی اقتصادی و امور بین‌المللی استانداری گلستان را بر عهده داشت به عنوان سرپرست فرمانداری بهشهر معارفه شد.

سجادی سرپرست فرمانداری بهشهر دارای سوابقی چون مسئول اداره بازرسی و نظارت بهشهر و معاون دفتر هماهنگی اقتصادی و امور بین‌الملل استانداری گلستان، از جانبازان 40 درصد و از غواص‌های بازمانده‌ از عملیات کربلای چهار و دارای 23 ماه حضور در جبهه است.

 حضور همسر و فرزند سید خالق سجادی، حضور فقط یک نفر از اعضای شورای شهر بهشهر و برخی چهره‌های اصلاح طلب و فعالین ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در بهشهر از حواشی مراسم تودیع و معارفه فرماندار بهشهر بود.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.